Tuesday, September 15, 2009

demam raya dah datang dah...


masuk jer kelas..dengarlah hingar bingar suara budak pompuan dlm kelas aku(budak lelaki bising gak)..mybe sebab budak pmpuan majoriti kot,tu yg jadi pasar tani kelas tu(x selalulah).pejam celik pejam celik..dah nak abis ramadhan..sedih gak...ada sebab aku sedih sbnrnya...tp kan skg semua dah bertnya satu sama len, "bila ko balik?blk ngn aper? kiranya tu soklan wajiblah buat masa skg...kat dalam kelas aku gak,ramailah bebudak pompuan ni beli kek coklat..nak rayer katakan...setakat berbual jer mana bez..bawaklah kek tu dtg cni skali..leh aku rasa..mula2 terpikir jgk nak beli tepung kek coklat..erm..tp bila pikir dua kali..saper nak buat kat umah aku kalu aku beli pun..aku mana ada pmpuan dalam kuarga aku...tu yang buat aku malas nk bli..tnggu budak pompuan buatlah...ari ni budak medic da stat blh kmpung..aduh budak gg x leh cuti lg..bez plak tgk dyaorg dapat blk...xpelah..apapun lewat or cepat pun.yg penting dapat blk kmpung gak..tp yg paling penting skali..semua dapat balik kg dan dtg blk ngn selamat..aku doakn untuk korang semua wahai budk2 kelas ku...chaiyok2..jgn lupa stadi gak ..dah nak exam after cuti nie(ceh2..nachat org,mcm aku nie baca buku...buku pun jarang pegang aku ni)...wokeylah.

No comments:

Post a Comment